I sangat berang dan amarah dan tidak puas ati rasa mau tarik rambut sampai putus dengan seorang staf kat TM ni
I plan nak pasang streamyx kat umah sebab I sgt kagum dgn promotion yang diorang buat ni
Kat uma I da ada line telefon, but we all gune home prepaid
So, I plan nak convert to fixed line so that I bole reg streamyx
But then sorang makcik drp HR ni call I and suggest I suh bukak new line khas untuk streamyx je
Sebab nak convert line tu memang makan masa
Jadik, I pun terpedaya la
I pun sembang2 la untuk clarify prosedur2 die
Dulu masa I register new phone line die cakap I tak payah bayar untuk registration or ape2 payment regarding opening new account except kene bayar cas pemasangan kabel.
I mati-mati ingat ada promotion, sebab I apply untuk Streamyx Combo skali
Tapi bulan ni tup tup da sampai 1 bil daripada TM
Phone charging I tell you.
Normal cas la bila bukak line baru kan.
TAPI,MASALAHNYA PEREMPUAN TU CAKAP TAKDE APE-APE CASSS IF BUKAK LINE BARU
SHIPP MENN!!
I tak tau plak yang perempuan tu memang bangang sebab tak tau hape hape punnn pasal cas dan pemasangan telefon
Memang melampau betul la menabur janji-janji palsu kat customer
Do you know that disebabkan perangai belagak pandai cik puan,eventually u upset ur customer n make me ultimately angry?
Ok..saya nak bertukar niii..jadik zirafah..haaaa....
Lain kali,pesanan saya sebelum puan berlagak bijak pandai sila yakinkan diri puan tu sudah cukup pandai sebelum pandai2 nak suruh orang buat itu ini
Jangan berlagak pandai jeeeee walhal ape pun tatau
Budak-budak berhingus pun boleh buat kerja cincai macam ni
Kan kan saya da buat aduannn kat pihak atasann
Kannn puan bakal berdepan masalah
Puas atii saya kann, puan??
Uhhhh..
Time poket tengah rabak plak la ni kene bayar macam-macam
Memang ship itu perempuannn..
Aku nak die dijatuhkan hukuman mandatori dibuang kerja dan tidak dibenarkan kerja di mana-mana syarikat boleh di seluruh dunia?
Paling minima pun biar dia tanggung bil TM & Streamyx aku seumur hidup.
Hamik ko!
DUSHHH!
Aku pun 1,Buta IT kenapa..
Tak kan tatau kalo bukak line telefon mesti wajib kene cas.
Tapi kenapa aku masih terpedaya ngan kata-kata perempuan tu?
Huaaaa!!!
Pengguna kecewa dengan STAF TM,
4 comments:
yang engkau punnnnnnnnnnnnn!nasib baik kau bukan total bimbo,still ada rasa nak report,bgaus ah tu.haha.
aku pun spesis bangang jugak..percaya je die kate tak bayar pape.tahi betul la..
huhu..kesian gak ngn bibah..its ok..kte mane la tau...at lis kte as customer msti la xtau..n die mestila terangkan the exact point...xley la die buat cmtu...mmg ptt hukuman itu dijatuhkan kepada beliau...huhu...
yela.sbb da byk kali kene.ive tried to clarify all those things, u tau la i kan.smpai small2 matter pun i nak tye,sebab xnak susa di kemudian ari but eventually x seperti ape yg dijanjikannn..sedihkan ijannn..
macam kita drive la,kita punyala hati2 tapi orang lain wat salah. then kita skali terbabit kemalangan..nak salahkan pihak manaaaaaa?huhuhu
Post a Comment